Podmienky ochrany osobných údajov

PODMIENKY OCHRANY SÚKROMIA

Tieto podmienky ochrany súkromia (ďalej len „Podmienky ochrany súkromia") sme vypracovali za účelom informovať Vás o tom, aké osobné údaje spracúvame, prečo ich spracúvame, ako s nimi nakladáme, ako nás môžete kontaktovať vo veci Vašich osobných údajov, ako môžete podávať žiadosti týkajúce sa Vašich osobných údajov a uplatňovať iné práva a informovať Vás o všetkom, o čom Vás na základe platnej legislatívy máme oboznámiť. Týmito Podmienkami ochrany súkromia si kladieme za cieľ vysvetliť Vám všetky otázky, ktoré sa týkajú spracúvania a ochrany osobných údajov zo strany našej spoločnosti, a to čo najprehľadnejším a najzrozumiteľnejším spôsobom.

Spoločnosť Euro Assist s.r.o. so sídlom Za humnami 49, Bratislava 831 07, zaregistrovaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 126747/B (ďalej len „Prevádzkovateľ 1“ alebo aj „My“) v súlade s čl. 13 a čl. 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“), poskytuje dotknutým osobám nasledovné informácie o spracúvaní osobných údajov:

Čo sú osobné údaje?

Osobné údaje sú údaje, prostredníctvom ktorých je možné identifikovať konkrétnu fyzickú osobu. Právnických osôb sa ochrana osobných údajov netýka (môže sa ale samozrejme týkať fyzických osôb konajúcich v mene právnickej osoby). Osobné údaje sú údaje, z ktorých je možné identifikovať nejakú konkrétnu fyzickú osobu, pričom nemusí ísť len o samostatné údaje identifikujúce danú osobu (napr. meno + priezvisko, rodné číslo, biometrické údaje), ale aj iné údaje, z ktorých samotných síce nie je možné konkrétnu fyzickú osobu identifikovať, ale spolu s jedným alebo viacerými ďalšími údajmi už áno (napr. dátum narodenia spolu s adresou trvalého pobytu). Medzi osobné údaje patria, resp. môžu patriť, okrem mena, priezviska, dátumu narodenia, rodného čísla, čísla občianskeho preukazu alebo iného dokladu (napr. číslo vodičského preukazu), čísla pasu, aj IČO, DIČ, IČ-DPH, telefónne číslo, emailový kontakt, adresa trvalého alebo prechodného pobytu, kontaktná adresa, IP adresa, pridelené klientske číslo / číslo zákazníka, videozáznamy, audiozáznamy, fotografie, biometrické údaje (napr. odtlačky prstov), lokalizačné údaje, atď. Neexistuje kompletný zoznam osobných údajov, pričom to ani nie je možné vzhľadom na skutočnosť, že konkrétny údaj za určitých okolností (v určitých podmienkach, u niektorých subjektov, atď.) ešte nemusí identifikovať konkrétnu osobu, ale za iných okolností už môže. Fyzické osoby, ktorých sa osobné údaje týkajú, sa považujú za tzv. "dotknuté osoby".

O kom spracúvame osobné údaje?

V našom prípade do okruhu dotknutých osôb patria naši zákazníci, ktorí sú fyzickou osobou a štatutári právnických osôb, ktoré menom právnickej osoby s nami uzavreli zmluvu, príp. iné fyzické osoby, ktoré náš zákazník splnomocnil, či poveril k uskutočňovaniu niektorých úkonov a oprávnení (napr.  splnomocnil k podpisu zmluvy, oprávnil zaparkovať vozidlo na prenajatej odstavnej ploche, uviedol ako kontaktnú osobu do zmluvy atď.). Naša spoločnosť ako prevádzkovateľ spracúva osobné údaje fyzických osôb len v nevyhnutnom rozsahu a v súlade s príslušnou legislatívou. Rozsah, t. j. ktoré konkrétne osobné údaje spracúvame, je daný najmä zmluvou uzavretou s našim zákazníkom a povahou služby v nej dohodnutou (zákaznícka zmluva), našimi oprávnenými záujmami a príp. aj samotným súhlasom dotknutej osoby v prípadoch, keď zverejňujeme na našich profiloch zriadených na sociálnych sieťach fotografie zachytávajúce dotknutú osobu. Osobné údaje tiež spracúvame aj o našich zamestnancoch a obchodných partneroch (SZČO) a zástupcoch našich dodávateľov, s ktorými spolupracujeme pri poskytovaní našich služieb. Do okruhu dotknutých osôb zaraďujeme aj návštevníkov našej prevádzky na Ivanská cesta 89 v Bratislave, ktorá je monitorovaná kamerovým systémom. Dotknutým osobami sa tiež môžu stať aj rôzne fyzické osoby, ktorých osobné údaje je nevyhnutné spracúvať pri preukazovaní, uplatňovaní, či obhajovaní našich práv a právnych nárokov (napr. úradníci, sudcovia, policajti, štátni zamestnanci, exekútori, právni zástupcovia protistrany, znalci, notári, úradní prekladatelia, exekútori, likvidátori poistných udalostí, účastníci dopravných nehôd a osoby poškodené.

Dotknutými osobami, ktorých osobné údaje môžeme spracúvať môžu byť ešte aj spotrebitelia, ktorí si uplatnia reklamácie, dotknuté osoby, ktoré si uplatnia práva podľa GDPR, fyzické osoby, ktorých osobné údaje sú zahrnuté do účtovných dokladov alebo ktoré je potrebné spracúvať pri plnení našich daňových a odvodových povinností (napr. štatutári, kontaktné osoby, fakturanti atď.), príp. aj existujúci zákazníci, resp. ich kontaktné osoby, ktorých môžeme oslovovať s ponukou obdobných služieb, aké už využili, zľavami a pod.

Na aké účely spracúvame Vaše osobné údaje?

Medzi účely, pre ktoré získavame a spracúvame Vaše osobné údaje, patria:

  • Plnenie zmluvných vzťahov a poskytovanie služieb; čo zahŕňa najmä:
  • Poskytovanie služieb v oblasti prenájmu a operatívneho lízingu motorových vozidiel;
  • Poskytovanie operatívnych asistenčných služieb (napr. transfer na letisko, dovoz požičaného vozidla z letiska a pod.);
  • Poskytovanie iných doplnkových služieb (napr. osobná preprava, preprava zásielky a pod.);
  • Overovanie identity osoby oprávnenej na prevzatie motorového vozidla, vrátane vyhotovenia kópie dokladu jej totožnosti;
  • Využívanie vnútorných administratívnych systémov;
  • Plnenie práv a povinností v rámci B2B/B2C vzťahov so zákazníkmi v zmysle všeobecných podmienok prenájmu a iných zmlúv;
  • Spracúvanie osobných údajov kontaktných osôb a štatutárnych orgánov právnických osôb v rámci uzatvárania alebo plnenia zmluvných vzťahov so zákazníkmi, obchodnými partnermi a dodávateľmi;
  • Poskytovanie služieb informačnej spoločnosti (napr. zapamätanie si údajov vyplnených v online objednávkovom formulári na Vašu žiadosť);
  • Spracúvanie osobných údajov našich interných obchodných partnerov (SZČO);
  • Získavanie údajov cez naše webstránky za účelom nadviazania predzmluvných vzťahov alebo podpory zákazníkov.
  • Plnenie zákonných povinností; čo zahŕňa najmä:
  • Vedenie účtovníctva;
  • Plnenie povinností zamestnávateľa podľa ZP a osobitných zákonov;
  • Plnenie daňových a odvodových povinností;
  • Vybavovanie žiadostí dotknutých osôb podľa GDPR;
  • Využívanie e-schránky podľa tzv. zákona o e-Governemente;
  • Vybavovanie reklamácií spotrebiteľov.
  • Ochrana majetku a bezpečnosti; čo zahŕňa najmä:
  • GPS monitoring motorových vozidiel;
  • Využívanie kamerového systému;
  • Zabezpečovanie IT bezpečnosti.
  • Zvyšovanie povedomia a budovanie vzťahov so zákazníkmi (Marketingové a PR účely); čo zahŕňa najmä:
  • Cielenie a personalizáciu obsahu našej reklamy v online prostredí;
  • Prevádzkovanie profilov zriadených na sociálnej sieti Facebook a Instagram;
  • Vykonávanie zákazníckych prieskumov spokojnosti;
  • Elektronickú komunikáciu s charakterom priameho marketingu s existujúcimi zákazníkmi alebo potenciálnymi zákazníkmi, ktorí udelil súhlas;
  • Efektívnu a rýchlu komunikáciu so zákazníkmi za účelmi zvyšovania zákazníckeho komfortu;
  • Zverejňovanie propagačných fotografií zachytávajúcich dotknuté osoby, ktoré nám udelili súhlas so spracúvaním osobných údajov napr. na sociálnych sieťach;
  • Preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov (právna agenda), čo zahŕňa najmä:
  • Evidovanie ukončených zmlúv až do premlčania súvisiacich právnych nárokov;
  • Evidovanie vydaných splnomocnení;
  • Skenovanie, kopírovanie úradných dokladov potrebných na uplatňovanie právnych nárokov;
  • Vedenie agendy súdnych sporov, správnych konaní, trestných konaní;
  • Uchovávanie právnej dokumentácie preukazujúcej splnenie administratívno-právnych povinností, ak obsahuje aj osobné údaje;
  • Poskytovanie súčinnosti orgánom verejnej moci;
  • Poskytovanie údajov poisťovniam a Slovenskej kancelárii poisťovateľov v súvislosti s poistnými udalosťami;
  • Poskytovanie údajov advokátom, audítorom a iným poradcom obhajujúcim právne nároky;
  • Mimosúdne vymáhanie našich splatných pohľadávok.
  • Štatistické účely, čo zahŕňa najmä:
  • Využívanie služby Google Analytics v rámci webstránky.

Na akom právnom základe (z akého titulu) môžeme spracúvať Vaše osobné údaje?

Prevádzkovateľ 1 a Prevádzkovateľ 2, tak ako každý iný subjekt, môže spracúvať osobné údaje fyzických osôb na základe viacerých právnych základov, čím sa rozumejú formálne tituly (dôvody a oprávnenia) k spracúvaniu osobných údajov. Aby spracúvanie údajov bolo legálne, stačí, aby boli osobné údaje spracúvané aspoň na základe jedného z nasledujúcich základov. Samozrejme je možné (a v našom prípade to nie je výnimkou), aby osobné údaje spracúvané na jeden účel využívali viacero právnych základov.

Právnym základom, na základe ktorého môžeme spracúvať Vaše osobné údaje, sú:

  1. a) Súhlas dotknutej osoby aspoň na jeden konkrétny účel.

Ak nám dáte, resp. ste udelili, súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov, sme oprávnení ho spracúvať. Tento súhlas nemusí byť len v písomnej forme. Môže byť udelený napr. v uzavretej zmluve, na samostatnom dokumente zakliknutím políčka na webovej stránke, atď.

Udelený súhlas so spracúvaním osobných údajov máte právo kedykoľvek odvolať, čím nie je dotknutá zákonnosť spracúvania osobných údajov pred jeho odvolaním. Súhlas máte právo odvolať takým istým spôsobom ako ste nám ho udelili, ale samozrejme s cieľom uľahčovať výkon práv dotknutej osoby sa budeme zaoberať akoukoľvek súvisiacou žiadosťou smerujúcou k odvolaniu Vášho súhlasu so spracúvaním osobných údajov.

Právo odvolať Váš súhlas je však možné len v prípade, ak je výlučným právnym základom pre spracúvanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou iba Váš súhlas. Odvolanie Vášho súhlasu so spracúvaním tých osobných údajov, ktoré spracúvame (aj) na základe iného právneho základu nie je účinné a budeme mať aj naďalej právo, resp. povinnosť ich spracúvať. Ak teda spracúvame Vaše osobné údaje napr. na základe našej zákazníckej zmluvy k splneniu povinností v nej uvedených, alebo z dôvodu ochrany oprávnených záujmov našej spoločnosti, prípadné oznámenie o odvolaní Vášho súhlasu nebude relevantné.

Tento právny základ používame pre účel: Zvyšovanie povedomia a budovanie vzťahov so zákazníkmi (Marketingové a PR účely)

  1. b) Je to nevyhnutné pre plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, príp. na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby.

Veľká časť Vašich osobných údajov je spracúvaná okrem iného aj z dôvodu, že sú nevyhnutné pre plnenie našej zmluvy a jednotlivých oprávnení a povinností, ktoré nám alebo Vám zo zmluvy (vrátane príslušných VOP) vyplývajú. Veľa informácií týkajúcich sa poskytovanej služby si máme navzájom, v záujme zjednodušenia a urýchlenia, oznamovať prostredníctvom emailu alebo telefonicky (doručovanie elektronických faktúr, nahlasovanie plánovaných servisov, reklamácie, nahlasovanie porúch, atď.) - preto potrebujeme Vašu emailovú adresu a telefónny kontakt. A nakoniec, aby vôbec mohla byť zmluva platne uzavretá, musia byť zmluvné strany dostatočne určito identifikované.

V prípade spracúvania Vašich osobných údajov na základe plnenia našej zmluvy, nie je Váš osobitný súhlas so spracúvaním osobných údajov potrebný, resp. relevantný. Uzavretím nájomnej zmluvy bolo založené oprávnenie a spravidla aj povinnosť našej spoločnosti príslušné osobné údaje spracúvať a uchovávať.

Tento právny základ používame pre účel: Plnenie zmluvných vzťahov a poskytovanie služieb.

  1. c) Je to nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti prevádzkovateľa.

Ako spoločnosť máme v rámci právneho poriadku Slovenskej republiky množstvo povinností, ktoré nám vyplývajú zo všeobecne platných právnych predpisov. Ako príklad možno uviesť vedenie účtovníctva v súlade so zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve, ktorý nám ukladá povinnosti so spracúvaním osobných údajov v rámci vedenia účtovníctva. Ako ďalšie príklady možno uviesť povinnosti vyplývajúce z daňových predpisov alebo pracovnoprávnych predpisov. V neposlednom rade sme tiež povinný zabezpečovať aj primeranú bezpečnosť spracúvania osobných údajov a vybavovať žiadosti dotknutých osôb o výkon ich práv podľa GDPR, čo si tiež vyžaduje určité spracúvanie osobných údajov. Keďže ide o naše povinnosti vyplývajúce z právneho poriadku, sme povinní takéto spracovateľské operácie uskutočniť, ak dôjde k aplikácii príslušnej právnej povinnosti.

V prípade spracúvania Vašich osobných údajov na základe plnenia našich zákonných povinností, nie je Váš osobitný súhlas so spracúvaním osobných údajov potrebný, keďže ide o povinnosť vyplývajúcu z právnych predpisov.

Tento právny základ používame pre účel: Plnenie zákonných povinností a čiastočne aj pre účel Ochrana majetku a bezpečnosti pre spracovateľské operácie týkajúce sa zabezpečovania IT bezpečnosti našich aktív a osobných údajov

  1. d) Je to nevyhnutné na ochranu Vášho života, zdravia alebo majetku alebo inej fyzickej osoby

V prípade, ak je to nevyhnutné na ochranu Vášho majetku alebo majetku iných fyzických osôb, môžeme spracúvať Vaše osobné údaje na základe tohto samotného dôvodu, aj bez osobitného súhlasu.

Tento právny základ spravidla v praxi nepoužívame, ale nie je vylúčené jeho použitie v extrémnych prípadoch, keď by bolo potrebné Vaše osobné údaje poskytnúť zložkám integrovaného záchranného systému (napr. polícii, hasičom, záchranárom).

  1. e) Je to nevyhnutné pre účely oprávnených záujmov našej spoločnosti alebo tretej strany

Niektoré osobné údaje spracúvame aj z dôvodov, ktoré sú pre našu spoločnosť dôležité, aby sme mohli ako prenajímateľ poskytovať služby našim zákazníkom v čo najvyššej kvalite, zachovali a rozvíjali dobré vzťahy a komfort našich zákazníkov a súčasne mohli byť naše nároky primerane ochránené. Kladieme si za cieľ chrániť aj záujmy a komfort našich zákazníkov, čo v konečnom dôsledku pri dobrom vzťahu so zákazníkmi bude znamenať aj náš oprávnený záujem.

Tento právny základ používame pre nasledovné účely:

  • Plnenie zmluvných vzťahov a poskytovanie služieb;
  • Ochrana majetku a bezpečnosti;
  • Zvyšovanie povedomia a budovanie vzťahov so zákazníkmi (Marketingové a PR účely); a
  • Preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov (právna agenda).

Aké sú naše oprávnené záujmy, na ktoré sa spoliehame pri spracúvaní Vašich osobných údajov?

V rámci účelu Plnenie zmluvných vzťahov a poskytovanie služieb považujeme za naše oprávnené záujmy, na ktoré sa spoliehame najmä:

  • Overovanie identity zákazníkov a vodičov prenajatých vozidiel, vrátane vyhotovovania kópii dokladov totožnosti;
  • Spracúvanie osobných údajov fyzických osôb, ktoré nie sú priamymi účastníkmi zmluvných vzťahov s našimi firemnými zákazníkmi, ak je to nevyhnutné pre poskytovanie našich služieb.

V rámci účelu Ochrana majetku a bezpečnosti považujeme za naše oprávnené záujmy, na ktorý sa spoliehame najmä:

  • Ochranu majetku našej spoločnosti a našich zákazníkov;
  • Prevenciu protiprávneho konania, bezpečnosť a odhaľovanie kriminality;
  • Ochranu peňažných a nepeňažných nárokov našej spoločnosti;
  • Ochranu zdravia – bezpečnosť na cestách našich zákazníkov a ich zamestnancov;

V rámci účelu Zvyšovanie povedomia a budovanie vzťahov so zákazníkmi (Marketingové a PR účely) považujeme za naše oprávnené záujmy, na ktoré sa spoliehame najmä:

  • Zvyšovanie povedomia o nás a našich službách prevádzkovaním profilov na sociálnych sieťach;
  • Zvyšovanie povedomia o nás a našich službách personalizovaním obsahu reklám v online prostredí, vrátane profilovania na účely priameho marketingu;
  • Spracúvanie osobných údajov, ktoré je potrebné pre efektívnu a rýchlu komunikáciu so zákazníkmi, či pre udržiavanie pravidelného kontaktu a zvyšovanie komfortu zákazníkov, vrátane zasielanie elektronickej pošty s ponukou tovarov a služieb existujúcim zákazníkom;
  • Spracúvanie osobných údajov, ktoré je potrebné pre možnosť ponúknuť zákazníkom výhodnejšie služby, zľavy a akcie týkajúce sa služieb, vrátane zasielanie elektronickej pošty.

V rámci účelu Preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov (právna agenda) považujeme za naše oprávnené záujmy, na ktoré sa spoliehame najmä:

  • Uplatňovanie, preukazovanie alebo obhajovanie našich práv a právnych nárokov pred príslušnými súdmi a inými orgánmi verejnej moci;
  • Uplatňovanie, preukazovanie alebo obhajovanie našich práv a právnych nárokov voči akýmkoľvek fyzickým alebo právnickým osobám, voči ktorým nám vznikne právo a právne nároky alebo rôzne povinnosti;
  • Poskytovanie súčinnosti oprávneným orgánom verejnej moci;
  • Negociovanie a mimosúdne riešenie akýchkoľvek sporných záležitostí súvisiacich s uzatváraním a plnením zmluvných vzťahov;
  • Vytváranie a uchovávanie dôkazov potrebných na uplatňovanie, preukazovanie, či obhajovanie našich práv a právnych nárokov voči zamestnancom, zmluvným partnerom, tretím stranám, či rôznym orgánom verejnej moci.

Máte právo kedykoľvek účinne namietať proti spracúvaniu osobných údajov na účely priameho marketingu vrátane profilovania.

Právo namietať máte aj voči spracúvaniu Vašich osobných údajov na základe oprávnených záujmov, ktoré sledujeme, ako sú vysvetlené vyššie. Toto právo máte aj voči spracúvaniu osobných údajov na právnom základe verejného záujmu, ktoré však nevykonávame.

V prípade uplatnenia tohto práva Vám radi preukážeme spôsob, ktorým sme vyhodnotili tieto oprávnené záujmy ako prevažujúce nad záujmami, právami a slobodami dotknutých osôb.

Komu môžeme Vaše osobné údaje poskytnúť (príjemcovia osobných údajov)?

Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté nasledujúcim kategóriám príjemcov osobných údajov

  1. a) Advokáti (advokátske spoločnosti) a exekútori.

Ako každý podnikateľský subjekt, aj naša spoločnosť má záujem na tom, aby jej bolo za jej služby riadne a včas zaplatené. V rámci agendy vymáhania pohľadávok môžu byť Vaše identifikačné údaje uvedené na zákazníckej zmluve, preberacích protokoloch a faktúrach, sprístupnené advokátom a následne exekútorom. Pripomíname, že ako advokáti, tak aj exekútori, sú v zmysle zákonov upravujúcich ich činnosť viazaní zákonnou povinnosťou mlčanlivosti.

  1. b) Účtovníci, daňoví poradcovia a audítori našej spoločnosti.

V rámci vedenia účtovníctva a povinnosťou vykonávať audit našej spoločnosti odovzdávame faktúry externým subjektom; z tohto dôvodu môžu byť osobné údaje uvedené na faktúrach odovzdané tejto skupine prijímateľov. Vo výnimočných prípadoch môžu byť v rámci kontroly odovzdané týmto subjektom aj zákaznícke zmluvy za účelom kontroly výšky a správnosti fakturácie; v tom prípade sa im sprístupnia aj údaje na našej zmluve.

  1. c) Nadobúdatelia pohľadávok, na ktorých naša spoločnosť postúpi pohľadávky a inkasné spoločnosti.

V prípade existencie neuhradených pohľadávok voči zákazníkom má naša spoločnosť právo realizovať jej právo postúpiť tieto pohľadávky v zmysle § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na tretiu osobu, ktorá by tieto pohľadávky po dlžníkoch ďalej vymáhala. Dôvodom postúpenia pohľadávok z našej strany je najmä zníženie administratívnej záťaže spojenej so súdnym či mimosúdnym vymáhaním pohľadávok a zlepšenie finančného toku. Aby nadobúdateľ mohol úspešne tieto pohľadávky ďalej vymáhať, musí mať k dispozícii účtovné, zmluvné a iné dokumenty a podklady, ktoré následne môže využiť napr. ako dôkaz v súdnom konaní. Preto napríklad osobné údaje na zmluvách, preberacích protokoloch, faktúrach, ako aj údaje o platbách zákazníkov, môžu byť nadobúdateľom odovzdávané v rámci agendy postupovania pohľadávok na tretie osoby. Rovnako môžeme v tomto smere poskytovať osobné údaje v nevyhnutnom rozsahu aj inkasným spoločnostiam, ktoré realizujú mimosúdne vymáhanie našich splatných pohľadávok bez zmeny v osobe veriteľa.

  1. d) Dodávatelia servisných a iných služieb (sprostredkovatelia).

Asi ako každá spoločnosť, aj my poskytujeme časť služieb pre zákazníkov prostredníctvom svojich subdodávateľov, ktorí majú pri spracúvaní osobných údajov právne postavenie sprostredkovateľov. Dôvodom je nielen znižovanie nákladov a teda aj konečných cien pre našich zákazníkov, ale aj zlepšenie rýchlosti a kvality poskytovaných služieb. Všetky údaje, ktoré sú našim sprostredkovateľom poskytované, sa poskytujú len v nevyhnutnom rozsahu a týkajú sa výlučne poskytovania služieb príslušným zákazníkom pre účely zabezpečenia riadneho plnenia našej zmluvy so zákazníkom. Medzi našich sprostredkovateľov patria hlavne poskytovatelia webhostingových služieb, poskytovatelia cloudových služieb (virtuálne úložisko dát), poskytovatelia technickej podpory s prístupom do našich počítačových systémov, inkasné spoločnosti a poskytovatelia účtovníckych služieb. V prípade záujmu Vám radi poskytneme aktuálny zoznam našich sprostredkovateľov na vyžiadanie.

  1. e) Naši zamestnanci a obchodní partneri, s ktorými spolupracujeme pri poskytovaní našich služieb

Vaše osobné údaje sprístupňujeme aj našim zamestnancom a interným spolupracovníkom, ktorým sme udelili pokyny podľa čl. 29 GDPR pre bezpečné a zákonné spracúvanie Vašich osobných údajov. Rovnako sme ich zaviazali mlčanlivosťou o Vašich osobných údajov podľa §  79 zákona č. 18/2018 Z.  z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Tento okruh príjemcov spracúva osobné údaje pri poskytovaní našich služieb a rôznej administratívno-technickej podpore poskytovania našich služieb.

Napríklad pravidelná starostlivosť o zákazníkov, vrátane činností spočívajúcich v pravidelnom hodnotení kvality našich služieb, zabezpečenie non-stop servisu / hotline, či IT podpora a administratívne služby môžu byť vykonávaná prostredníctvom našich interných obchodných partnerov. Takisto aj v miestach, kde by poskytovanie požadovanej služby potenciálnym zákazníkom nebolo možné len prostredníctvom našej spoločnosti (napr. z dôvodu nepokrytia daného miesta), môžeme využiť k poskytnutiu (časti) týchto služieb niektorého z našich interných obchodných partnerov.

  1. f) Prevádzkovatelia sociálnych sietí a poskytovatelia remarketingových systémov

Google Ad Sense

Pri zvyšovaní povedomia o našej spoločnosti môžeme využívať aj služby spoločnosti Google v oblasti behaviorálnej reklamy a priameho marketingu (napr. keď klikáte na nami sponzorované odkazy zobrazované pri vašom internetovom vyhľadávaní). Aj keď nemáme k dispozícii Vaše osobné údaje. Google vo svojom vlastnom mene ako prevádzkovateľ spracúva Vaše osobné údaje, aby Vám mohol zobraziť našu reklamu na základe profilovania, pričom vystupuje ako samostatný prevádzkovateľ. Spracúvanie dát a osobných údajov medzi našou spoločnosťou a Google Inc. sa spravuje touto zmluvou: https://privacy.google.com/businesses/controllerterms/

Google Analytics

Táto služba od Google Inc. je analytický nástroj, ktorý ukladaním informácií do súborov cookie umožňuje generovať štatistické výstupy o návštevnosti našich webstránok. Táto funkcionalita nie je nevyhnutá pre prehliadanie a slúži nám na monitoring prevádzky webovej lokality a jej zlepšovanie.

My (Prevádzkovateľ 1, Prevádzkovateľ 2) pri využívaní Google Analytics reálne nespracúvame žiadne osobné údaje a ani iné identifikátory využiteľné na nepriamu identifikáciu (napr. IP adresu) dotknutých osôb. To však neznamená, že týmto spôsobom nedochádza k spracúvaniu Vašich osobných údajov spoločnosťou Google Inc., ktorá nám túto službu poskytuje ako sprostredkovateľ na základe tejto zmluvy: https://privacy.google.com/businesses/processorterms/

Hlavný súbor cookie, ktorý používa služba Google Analytics, je súbor__ga. Viac o typoch cookies, ktoré používa Google Inc. sa môžete dozvedieť tu: https://policies.google.com/technologies/types?hl=sk

Okrem vytvárania prehľadov o štatistikách využitia našich webových stránok je možné službu Google Analytics spoločne s niektorými súbormi cookie pre reklamy použiť na zobrazovanie relevantnejších reklám od Google Inc. (vychádzajúcich z histórie vyhľadávania a aktivít na našom webe) ako aj na meranie interakcií so zobrazovanými reklamami od Google Inc.

Google Analytics na analýzu Vášho správania na našich webstránkach tiež využíva súbory typu cookies, ktoré sa ukladajú v zariadení koncového používateľa webovej stránky (počítač, tablet, smartfón). Google anonymizuje časť IP adresy viažucej sa k zariadeniu koncového používateľa našej webovej stránky ihneď pri jej získavaní, čím sa posilňuje ochrana Vášho súkromia. Google Inc. využíva informácie získané počas používania webovej stránky, aby vyhodnotil Vaše používanie našej webovej stránky, vystavil nám reporty o aktivitách na webovej stránke a poskytol nám ďalšie služby spojené s používaním webovej stránky a používaním internetu. Tomuto spracúvaniu údajov službou Google Analytics je možné zabrániť vhodným nastavením internetového prehliadača, do ktorého nainštalujete zásuvný modul (add on) prehliadača dostupný prostredníctvom nasledujúceho odkazu: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en.

Po kliknutí na uvedený odkaz sa uloží do Vášho internetového prehliadača súbor cookie opt-out, ktorý zabráni budúcemu získavaniu údajov pri návšteve webovej stránky.

Bližšie informácie o podmienkach spracúvania Vašich osobných údajov spoločnosťou Google Inc. pri používaní služby Google Analytics si môžete prečítať tu: https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=sk

  1. g) Finanční sprostredkovatelia, banky, finančné inštitúcie

V prípadoch, ak spolupracujeme s našimi finančnými sprostredkovateľmi pri vybavovaní nárokov a plnení vyplývajúcich zo zmluvy o poskytnutí finančnej služby (napr. poistnej zmluvy) môže dochádzať k poskytovaniu osobných údajov zahrnutých do takýchto zmlúv a súvisiacej dokumentácie (napr. dokumentácia potrebná pre likvidáciu poistnej udalosti). Rovnako môže dochádzať k spracúvaniu osobných údajov aj pri uzatváraní zmlúv o poskytnutí finančnej služby, o ktorú máme záujem, pričom však nedochádza k žiadnemu spracúvaniu osobných údajov našich zákazníkov. Finanční sprostredkovatelia v takýchto prípadoch spracúvajú osobné údaje ako prevádzkovatelia, pričom viac informácií môžete nájsť tu: https://globins.sk/gdpr.html. Rovnako môže dochádzať k spracúvaniu osobných údajov aj pri využívaní bankových a platobných služieb v styku s nami, pričom banky spracúvajú osobné údaje ako samostatní prevádzkovatelia.

  1. h) Poskytovateľ internetového pripojenia

Ak napríklad na našej prevádzke budete používať WI-FI sieť pre klientov môže dochádzať k poskytovaniu údajov nášmu poskytovateľovi internetového pripojenia na základe, ktorých je možná Vaša nepriama identifikácia. Poskytovateľ internetového pripojenia spracúva Vaše osobné údaje ako prevádzkovateľ a bližšie informácie môžete nájsť tu: http://www.rainside.sk/ochrana-osobnych-udajov.html

Prosím berte na vedomie, že nie všetky osobné údaje sa poskytujú všetkým kategóriám príjemcov uvedeným vyššie. Naopak, naša spoločnosť ich udeľuje týmto príjemcom len v nevyhnutnom rozsahu, iba ak pre to nastanú relevantné dôvody a len k splneniu nevyhnutného účelu spracúvania osobných údajov. Prosím zoberte tiež na vedomie, že do okruhov príjemcov nie sú zahrnuté tretie strany.

Ako dlho spracúvame Vaše osobné údaje?

Osobné údaje budú našou spoločnosťou spracúvané len na nevyhnutnú dobu a v prvom rade vždy po dobu stanovenú platnými právnymi predpismi, ak nám takúto dobu presne ustanovujú.

Jadro našej retenčnej politiky spočíva v minimálnom uchovávaní osobných údajov o našich zákazníkoch. V elektronickom systéme (databáze) ich uchováme maximálne do riadneho opustenia odstavnej plochy. V písomnej forme osobné údaje zákazníkov uchovávame ešte tri mesiace po opustení odstavnej plochy vozidlom. V niektorých osobitných prípadoch môžeme uchovávať osobné údaje v elektronickom systéme i písomnej forme v súvislosti s účelom poskytovania našich služieb až 1 rok, čím však nie je dotknutá možnosť ich spracúvania na iné účely za podmienky dostatočného právneho základu a trvania nižšie uvedených dôb uchovávania osobných údajov.

Pre zlepšenie prehľadu uvádzame všeobecné doby uchovávania osobných údajov pre jednotlivé účely:

Účel spracúvania osobných údajov

Všeobecná doba uchovávania osobných údajov

Plnenie zmluvných vzťahov a poskytovanie služieb

Do riadneho ukončenia zmluvného vzťahu, nie však dlhšie ako 1 rok v osobitných prípadoch.

Plnenie zákonných povinností

Do splnenia zákonnej povinnosti (napr. uchovávame 10 rokov účtovné doklady)

Ochrana majetku a bezpečnosti

Kamerové záznamy najdlhšie 21 dní

Zvyšovanie povedomia a budovanie vzťahov so zákazníkmi (Marketingové a PR účely)

Do odvolania súhlasu alebo do podania námietky proti priamemu marketingu

Preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov (právna agenda)

Po dobu nevyhnutnú pre uplatňovanie práv a právnych nárokov, najviac však do uplynutia ich premlčania podľa príslušných právnych predpisov (napr. 3 roky pre občiansko-právne nároky, 4 roky pre obchodno-právne nároky)

Štatistické účely

Počas trvania vyššie uvedených účelov

Google Analytics – maximálne 2 roky

 

 

 

Z akých zdrojov o Vás získavame osobné údaje?

Vaše osobné údaje najčastejšie získavame priamo od Vás. V takom prípade je získanie osobných údajov dobrovoľné. Osobné údaje môžete našej spoločnosti poskytnúť rôznymi spôsobmi napr. :

  • registráciou na našich webstránkach (zadaním objednávky našich služieb);
  • v procese uzatvárania zmluvy s našou spoločnosťou;
  • komunikáciou s Vami;
  • účasťou na podujatiach organizovaných našou spoločnosťou;
  • používaním našej webstránky;
  • odoslaním kontaktného formulára s Vašimi pripomienkami alebo otázkami týkajúcimi sa našich služieb a uzatvárania zmluvných vzťahov.

Vaše osobné údaje však môžeme získať aj od Vášho zamestnávateľa alebo od spoločnosti, v súvislosti s ktorou Vaše osobné údaje spracúvame. Rovnako ide aj o prípady kedy s danou spoločnosťou uzatvárame alebo vyjednávame zmluvný vzťah alebo jeho podmienky a Vaše osobné, resp. kontaktné údaje sú potrebné pre uzatvorenie alebo plnenie zmluvy.

Ak sa získanie osobných údajov týka zmluvného vzťahu, najčastejšie ide o zmluvnú požiadavku alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy. Neposkytnutie osobných údajov (či už Vašich alebo Vašich kolegov), môže mať negatívne dôsledky pre organizáciu, ktorú zastupujete, nakoľko nemusí dôjsť k uzatvoreniu alebo realizácii zmluvného vzťahu – takže Vám nebudeme môcť napr. prenajať odstavnú plochu, o ktorú ste prejavili záujem.

V prípade, ak ste členom štatutárneho orgánu organizácie, ktorá je našou zmluvnou stranou alebo s ktorou jednáme o uzatvorení zmluvného vzťahu, Vaše osobné údaje môžeme získavať z verejne dostupných zdrojov a registrov (napr. Obchodný register, Živnostenský register).

Vaše osobné údaje tiež môžeme získavať aj od našich zákazníkov alebo aj od polície v prípade, ak by ste sa stali počas doby prenájmu účastníkom dopravnej nehody, v ktorej bolo poškodené alebo zničené Vaše motorové vozidlo.

Akékoľvek náhodne získané osobné údaje v žiadnom prípade ďalej systematicky nespracúvame na žiadny nami vymedzený účel spracúvania osobných údajov a zabezpečujeme maximálne ich bezodkladnú likvidáciu.

Vykonávate na základe spracúvania mojich osobných údajov tzv. automatizované individuálne rozhodovanie?

Nie, nevykonávame žiadne plne automatizované spracúvanie osobných údajov, ktoré by malo na Vás právne účinky alebo iný podstatný vplyv. Prakticky to znamená, že nepoužívame žiadne špecifické softvéry alebo softvérové nástroje od rôznych poskytovateľov, ktoré by generovali na základe spracúvania Vašich osobných údajov rozhodnutie, ktoré by na Vás podstatným spôsobom vplývalo (napr. by sme Vám odmietli na základe takéhoto „strojového“ rozhodnutia poskytovať naše služby).

 

 

Do ktorých krajín prenášame Vaše osobné údaje?

Štandardne obmedzujeme akékoľvek cezhraničné prenosy osobných údajov do tretích krajín mimo Európskeho hospodárskeho priestoru (EÚ, Island, Nórsko a Lichtenštajnsko), ak to nie je nevyhnutné. Avšak, niektorí naši sub-dodávatelia a vyššie uvedení príjemcovia osobných údajov môžu byť usadení alebo ich servery sa môžu nachádzať v Spojených štátoch amerických, ktoré – ako také – predstavujú tretiu krajinu, ktorá nezaručuje ochranu osobných údajov primeranú ochrane v EÚ.  Avšak, spoločnosti, ktoré sa certifikovali v rámci tzv. EU-US Privacy Schield mechanizmu (napr. Google) sú podľa rozhodnutia Komisie EÚ považované za poskytujúce primeranú ochranu osobných údajov ako v EÚ. Ak predsa len vykonávame prenos osobných údajov do tretích krajín, robíme tak len na základe rozhodnutia Komisie EÚ o primeranosti (ako napr. EU-US Privacy Schield) alebo vyžadujeme splnenie iných záruk na ochranu osobných údajov (napr. uzatvorenie tzv. zmluvných doložiek).

Informácie a potvrdenie o certifikácii Google, Inc. v Privacy Shield sú dostupné tu: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI

https://policies.google.com/privacy/frameworks?hl=en-US

Aké máte práva v súvislosti so spracúvaním Vašich osobných údajov?

Vaše práva, ako dotknutej osoby, sú bližšie upravené v GDPR, a to konkrétne v čl. 15 až čl. 22 GDPR. Medzi Vaše práva patrí:

  1. a) právo požadovať prístup k Vašim osobným údajom (čl. 15 GDPR),
  2. b) právo na opravu Vašich osobných údajov (čl. 16 GDPR),
  3. c) právo na vymazanie Vašich osobných údajov (čl. 17 GDPR),
  4. d) právo na obmedzenie spracúvania Vašich osobných údajov (čl. 18 GDPR),
  5. e) právo namietať spracúvanie Vašich osobných údajov (čl. 21 GDPR),
  6. f) právo na prenosnosť Vašich osobných údajov (čl. 20 GDPR),

Ako dotknutá osoba, ktorej osobné údaje sa spracúvajú, máte právo kedykoľvek odvolať Váš súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov (viď vyššie informácie v časti venujúce sa právnym základom – v časti týkajúcej sa súhlasu dotknutej osoby). To platí primerane aj vo vzťahu k ostatným právam uvedeným vyššie. Nemôžeme totiž napríklad vymazať Vaše osobné údaje, ktoré máte na faktúre, nakoľko samotnú faktúru musíme ako účtovný doklad uchovávať najmenej 10 rokov podľa predpisov o účtovníctve (viď vyššie informácie venujúce sa právnym základom – v časti týkajúcej sa splnenie zákonnej povinnosti). Takisto nemôžete odvolať súhlas so spracúvaním Vašich identifikačných údajov uvedených na našej zákazníckej zmluve, nakoľko by sme Vám nemohli poskytovať službu. To všetko platí analogicky aj na emailovú komunikáciu, ktorú ste voči našej spoločnosti realizovali z Vašej emailovej adresy. V prípade uplatnenia Vašich práv nás prosím kontaktuje písomne na adrese sídla našej spoločnosti: Za humnami49, Bratislava 831 07 prípadne emailom na našej emailovej adrese: info@btsparkovisko.sk.

Takisto máte právo kedykoľvek podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky alebo obrátiť sa so žalobou na príslušný súd. V každom prípade odporúčame akékoľvek spory, otázky alebo námietky riešiť primárne komunikáciou s nami.

Spracúvanie súborov cookies

Na webstránke www.btsparkovisko.sk aktuálne nevyužívame žiadne súbory cookies.

Zmena podmienok ochrany súkromia

Ochrana osobných údajov pre nás nie je jednorazovou záležitosťou. Informácie, ktoré sme Vám povinní vzhľadom na naše spracúvanie osobných údajov poskytnúť sa môžu meniť alebo prestať byť aktuálne. Z tohto dôvodu si vyhradzujeme možnosť kedykoľvek tieto podmienky upraviť a zmeniť v akomkoľvek rozsahu.

 

Euro Assist, s.r.o.

Martin Ondrejka, konateľ